photo ۲۰۲۲-۰۵-۲۱ ۲۲-۳۶-۲۳


به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشگاه فردوسی مشهد، اولین نشست از سلسله‌نشست‌های راکت، نشست راه‌اندازی کسب‌وکار و تجربه‌نگاری شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، در تاریخ چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه 1401 برگزار شد.

محمد طباطبایی، مدیرعامل شرکت انگاریوم، در این نشست بیان کرد: تصمیم به نمونه‌سازی فناوری آسمان‌نما در دانشگاه فردوسی مشهد گرفتیم، چون دانشگاه علم را برای عموم جذاب می‌کند و در نهایت فارغ‌التحصیلان و اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان، علم را برای عموم مردم ارائه می‌دهند.
وی ادامه داد: هیچ کاری با هدف اولیۀ پول به نتیجه نمی‌رسد؛ باید انگیزه‌های درونی داشته باشید.
محمد طباطبایی گفت: علوم انسانی را جدی بگیرید. یکی از اعضای تیمتان روی مدیریت کار کند؛ همان طور که ساخت محصول مهم است، بازاریابی و مدیریت تیم هم مهم است.

سپس، مجید صادقیان، مدیر اجرایی انگاریوم، اظهار کرد: لزوماً همۀ افراد نباید استارت‌آپ داشته باشند و کارآفرینی کنند؛ افراد می‌توانند عضو مؤثر یک تیم باشند.
وی در خصوص فعالیت‌های عمدۀ انگاریوم عنوان کرد: فعالیت‌ها شامل نمایش‌های ۳۶۰ درجه، نمایش‌های نجوم، فروشگاه‌ نجومی و کلاس‌های آموزشی است. جریان درآمدی متنوع باعث پایداری کسب‌وکار می‌شود.
صادقیان افزود: افراد در یک تیم باید نخ تسبیحی داشته باشند تا تیم کنار هم حفظ شود؛ یک ارزش مشترک تا در چالش‌ها تیم از هم نپاشد.

photo ۲۰۲۲-۰۵-۲۱ ۲۲-۳۶-۱۹

photo ۲۰۲۲-۰۵-۲۱ ۲۲-۳۶-۳۱

photo ۲۰۲۲-۰۵-۲۱ ۲۲-۳۶-۲۷

خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشگاه فردوسی مشهد: زهرا اسماعیلی
دبیر کارگروه پوشش خبری: یگانه تقی‌زاده

عکاس: میلاد رضایی

نوشتن دیدگاه

ارسال