photo 2017-06-11 11-22-59

دانشجويان عراقي،  سوریه ای و لبنانی دانشگاه فردوسي مشهد در تجمعی روز شنبه در پردیس دانشگاه فردوسی مشهد ضمن انزجار از عملکرد گروه های تکفیری، با صدور بیانیه ای  حوادث تروریستی تهران  را محکوم  کردند.

متن این بیانیه ها به این شرح است؛

بيانيه نمايندگي دانشجويان عراقی  در دانشگاه فردوسي مشهد:

بسم الله الرحمن الرحيم

(ولا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتا بل احياء عند ربهم يرزقون )

صدق الله العلي العظيم

نمايندگی دانشجويان عراقي در دانشگاه فردوسي مشهد با قلبی حزین و ناراحت که گرد غم و اندوه و تاسف بر آن نشسته ، حمله ي تروريستي تكفيري شهر تهران که موجب شهادت و مجروح شدن تعدادي از مردم بي گناه شد را به ملت ايران و رهبري حكيم انقلاب اسلامي تسليت عرض مي نمايد.

دوباره تروريست تكفيري كه تربيت يافته  تفكر کثیف وهابي تکفیری ست چهره ی تشنه به خونش را نشان داد و ناجوانمردانه و بزدلانه اقداماتی انجام داد که از انسانیت به دور بود همانگونه كه سالهاست خون مردم بي گناه را در عراق و بقیه عالم مي ريزد. امروز ما با برادرانمان از ملت صبور جمهوري اسلامي در این مصیبت شریک هستیم. و اعلام میکنیم كه اين اقدامات، دو ملت همسایه را از خط مقاومت و دفاع از كرامت و عقائد مشترك و مواجهه با استبداد و امتداد تکفیری اش دور نخواهد کرد. ديروز شهداي  بغداد و مسیب و امروز شهداي تهران و کربلا!

می دانیم که دشمنمان يكي است و جنايتکار منافق هم يكي است٠

تهران به سلامت و امنيت باد٠

جمهوري اسلامي به سلامت و امنيت٠

سرزمين علي بن موسي الرضا المرتضي به سلامت و امنيت٠

ننگ و عار بر داعش .

پيروزي براي مقاومت اسلامي ٠

بهشت و جنان براي شهداي ابرار٠

صبر و اجر براي باز ماندگان شهدا٠

نمايندگي دانشجويان عراقي در دانشگاه فردوسي مشهد

=====================================================================

بيانيه انجمن دانشجويان سوريه در مشهد مقدس :

بسم الله الرحمن الرحيم

با سلام و صلوات بر نبي اكرم و خاندان پاك و مطهرش.

به نمایندگی از دانشجويان سوري در دانشگاه هاي مشهد در هیات مدیره انجمن ملي دانشجويان سوریه در شهر مشهد مقدس، عمل بزدلانه تروريستي كه ضريح بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني(قدس سره الشريف) و تریبون ملت ایران یعنی مجلس شوراي اسلامي را هدف قرار داده بود كه در آن شماري از شهروندان بي گناه مورد هجوم واقع شدند را به شديدترين نحو، محكوم مينماييم. و این کار نشانه ای واضح از توطئه گری ایادی شر و استکبار است در خط مقاومت که در راس آن جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

و صد البته به خطا رفته اند. چرا که با اعمال پست و کارهای تروریستی کورشان هرگز نمیتوانند در عزم و پایداری اين ملت مومن و مقاوم که بارها و بارها بيني تروريست را به خاك ماليده اند، خللی وارد سازند.

ما به ملت ايران و رهبري عظيم الشأن انقلاب اسلامي(حفظه الله)و به بازماندگان شهدا عرض تسليت داريم و از خداوند منان، برای شهدا میخواهیم شهدا را غريق رحمت فرماید و بازماندگانشان را صبر و اجر مرحمت نماید.

الا لعنة الله علی الظالمين.

پيروزي از ان امت ماست.

مشهد مقدس ٧/حزيران/٢٠١٧

انجمن دانشجويان سوريه در مشهد مقدس

{jcomments on}

نوشتن دیدگاه

ارسال