photo 2019-05-18 18-52-42

نخستین نشست هم اندیشی رئيس و معاون آموزشي، فرهنگي دانشکده کشاورزی با اعضاي جديد شوراي مركزي انجمن هاي علمي برگزار شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشگاه فردوسی مشهد؛ با توجه به تاييد نتايج نهايي اين دوره از انتخابات انجمن هاي علمي، نخستین نشست رئيس و معاون آموزشي ،فرهنگي و دانشجوئي با اعضاي جديد شوراي مركزي انجمن هاي علمي دانشكده ، در روز سه شنبه 24 اردیبهشت ماه از ساعت 12 در سالن ويدئوكنفرانس ساختمان تحصيلات تكميلي دانشكده كشاورزي برگزار شد.

 در اين نشست دكتر احمد نظامي رئيس دانشكده كشاورزي طي سخناني نسبت به تلاش انجمن هاي علمي با همكاري و همراهي اعضاء دانشكده در مسير پيشبرد اهداف علمي فرهنگي و توسعه دانش هاي نوين و تخصصي، ابراز اميدواري كرد . ايشان با تاكيد بر حفظ و ارتقاي اخلاق علمي، راه برون رفت از چالش هاي كنوني بويژه مسائل اقتصادي را توجه به هم افزايي ميان رشته اي در عرصه هاي دانش بنيان و مهارت افزايي دانشجويان به عنوان زمينه اصلي تحقق كارآفريني برشمرد.

در ادامه اين جلسه كه با طرح سوالات دانشجويان نيز همراه بود، آقاي دكتر توكل افشاري معاون آموزشي ، فرهنگي و دانشجوئي دانشكده با اشاره به ضرورت نيل به تشكيل انجمن هاي علمي مسئله محور، تلاش دانشجويان براي هدفمندسازي فعاليت هاي علمي فرهنگي تشكل ها مطابق با نيازهاي كنوني و آينده كشور را خواستار شد .
معاون آموزشي ، فرهنگي و دانشجوئي دانشكده بر ضرورت تدوين تقويم كاري از سوي شوراي مركزي انجمن ها تاكيد و آن را ضرورت  بهره وري بيشتر دانست و تشكل ها را به پرهيز از انجام فعاليت هاي مقطعي بي ثمر و بدون برنامه ريزي كه جزئيات اجرايي آن بخوبي تبيين نشده باشد دعوت و بر تامين محورهاي آيين نامه مربوطه  از سوي انجمن هاي علمي به عنوان عرصه اصلي فعاليت هاي آنها تاكيد كرد .

درپايان اين جلسه كه دانشجويان پيشكسوت انجمن هاي علمي نيز در آن حضور داشتند، برخي تقاضاها از جمله حمايت مالي براي برگزاري رويدادها و بهسازي و تجهيز محل استقرار انجمن ها مطرح گرديد.

​باشگاه خبرنگاران دانشگاه فردوسی مشهد/ محمد آمار / دانشکده کشاورزی

photo 2019-05-18 18-52-44

 

photo 2019-05-18 18-52-47

نوشتن دیدگاه

ارسال