photo 2023 05 14 10 52 17

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشگاه فردوسی مشهد، ستاد برگزاری مرحلۀ دانشگاهی سی‌وهفتمین جشنوارۀ قرآن و عترت با حضور دکتر غفاری، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی، دکتر اصغری‌نکاح، مدیر فرهنگی و فعالیت‌های داوطلبانۀ، سرکار خانم طلوع، کارشناس فرهنگی، مسعود محمدزاده، کارشناس واحد قرآن و عترت دانشگاه فردوسی مشهد و الناز ابوالحسنی، دبیر شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی و تعدادی از فعالان دانشجویی تشکیل شد.
مسعود محمدزاده، کارشناس واحد قرآن و عترت دانشگاه فردوسی مشهد، در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشگاه فردوسی مشهد گفت: پس از برگزاری جلسات در ستاد و ابلاغ مصوبات آن، مرحلۀ تبلیغات میدانی در فضای فیزیکی، فضای مجازی و پرتال دانشجویان در مراحل مختلف مورد پیگیری قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از اطلاع رسانی و ثبت نام از میان دانشجویان، برای افراد شرکت‌کننده در جشنواره، کارگاه‌های آموزشی و توانمندسازی خوش‌نویسی، شعر و داستان‌نویسی، صوت و لحن و ابتدا و وقف، تجوید و حفظ را با حضور اساتید مجرب به صورت مجازی و رایگان برنامه‌ریزی و اجرا شد.
محمدزاده خاطرنشان کرد: استقبال بی‌نظیری از برگزاری این کارگاه‌ها شد و 960 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در کارگاه‌ها شرکت کردند.
کارشناس قرآن و عترت دانشگاه فردوسی مشهد گفت: برای ضبط آثار رشته های آوایی بستر لازم فراهم، و آزمون کتبی رشته های معارفی نیز در هفته اول اسفندماه برگزار شد.
وی افزود: در مرحله بعد داوری آثار دریافت شده توسط داوران انجام شده و سپس با برگزاری اختتامیه مرحله دانشگاهی سی و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور در رشته های آوایی، معارفی، پژوهشی، فن‌آوری، نوآفرینی قرآنی، هنری، ادبی، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در تاریخ ۷ اسفندماه به ایستگاه پایانی خود رسید.

 

خبرنگار: یگانه تقی زاده

نوشتن دیدگاه

ارسال