به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشگاه فردوسی مشهد، رویداد " افطاری کارافرینی " با هدف انتقال تجربیات و توسعه اکوسیستم کسب و کارهای نوپا در شهر مقدس مشهد روز پنجشنبه 9 خردادماه در دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می ششود.

شایان ذکر است در این رویداد موضوعاتی همچون سرمایه گذاری، رشد و توسعه اکوسیستم کارافرینی و آینده کسب و کارهای مبتنی بر تکنولوژی  با حضور صاحب نظران وفعالان حوزه کارافرینی و مسائل اجتماعی بررسی خواهد شد.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر وثبت نام در این رویداد به آدرس سایت https://evnd.co/ZjB2n مراجعه کنند.

گفتنی است رویداد "افطاری کارآفرینی" مشهد می‌کوشد افراد در نقش‌ها و حوزه‌های مختلف اعم از سرمایه‌گذاران، کارآفرینان، مدیران دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاهیان و علاقه‌مندان را گردهم‌آورد تا با بهره‌گیری از دانش و تجربه چهره‌های توانمند و خبره حاضر، فرصتی ایجاد کند که در آن اشخاص در یک مهمانی افطاری صمیمانه، از نزدیک در مورد تجربیات و درس‌ها، دغدغه‌ها و موانع، و فرصت‌ها و امیدها به گفتگو و هم‌اندیشی بپردازند.
این مهمانی افطاری که به همت مرکزنوآفرینی فینووا و شتابدهنده هاوش برگزار می‌شود، امید دارد با یافتن فرصت‌های نو برای شکاف‌های موجود از طریق اتحاد، هم‌افزایی و همکاری‌های مشترک گامی در جهت توسعه اکوسیستم کسب و کارهای نوپا در شرق کشوربردارد.

باشگاه خبرنگاران دانشگاه فردوسی مشهد

photo 2019-05-13 12-38-42