به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشگاه فردوسی مشهد؛ دکتر مجتبی صدیقی،معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه در هفته دوم مهرماه آغاز و در پایان همین سال با برگزاری مراسم تجلیل به پایان خواهد رسید، اعلام کرد: این جشنواره همانند سال های پیش کلیه مراحل ثبت نام و داوری دانشگاهی در سامانه الکترونیکی انجام می پذیرد. نخست دانشجویان در سطح دانشگاه به رقابت پرداخته و آن دسته از دانشجویان که برترین امتیازات را براساس مقررات آیین نامه کسب کنند؛ به عنوان برگزیدگان دانشگاهی مورد تقدیر دانشگاه قرار می گیرند و اگر شرایط معرفی به مرحله دوم را کسب نمایند؛به دبیرخانه مرکزی معرفی می شوند.

گفتنی است این جشنواره در سطح دانشگاه های تابع وزارت علوم ،تحقیقات وفناوری در پنج گروه علوم انسانی ،فنی و مهندسی ،علوم پایه ،کشاورزی و دامپزشکی و هنر در مقاطع مختلف انجام می شود که پس از ارزیابی داوران ،دانشجویان کشوری انتخاب و معرفی می شوند.

لازم به ذکر است مهلت ثبت نام از ۱۰ مهرماه لغایت ۲۴ مهرماه می باشد و از کلیه متقاضیان واجد شرایط می توانند ضمن مطالعه دقیق آیین نامه نسبت به ثبت نام در جشنواره با مراجعه به پایگاه اینترنتی
http://portal.saorg.ir (مخصوص ثبت نام متقاضیان وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری) و همچنین پایگاه اینترنتی:
http://nemooneh.behdasht.gov.ir (مخصوص ثبت نام متقاضیان وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی) اقدام نمایند.


خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشگاه فردوسی مشهد: مریم فرشچی

photo 2018-10-04 12-57-08

نوشتن دیدگاه

ارسال