delgoshaa

علی دلگشا، سرپرست خانه نشریات و دبیر هجدهمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه فردوسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران دانشگاه فردوسی مشهد بیان کرد: تا کنون 2107 اثر در رسته ها و بخش ویژه و آثار جشنواره دریافت کرده ایم که روند بررسی های آن آغاز شده است. در حال حاضر لیست داوری ها تعیین شده و سعی کرده ایم از افراد متخصص درحوزه ها و رسته ها وحتی ارزیابانی که در جشنواره های کشوری مورد توجه هستند بهره ببریم.

دبیر هجدهمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه فردوسی همچنین اعلام کرد: در حال حاضر داوری بخش حوزه زنان و مسائل مربوط به زنان در ایران و همچنین کرسی های آزاد اندیشی که در بخش ویژه جشنواره قرار دارد در اختیار داوران قرار گرفته و تا چند روز آینده نتیجه از طریق داوران به ما اعلام خواهد شد. همچنین محور های تیتر، خبر، گزارش و مصاحبه نیز لیست بندی شده و در اختیار داوران قرار خواهد گرفت.

وی ضمن قدردانی از اخلاق مداری دانشجویان و صاحبان جراید تصریح کرد: سعی خواهیم کرد تا هفته آخر آذر ماه داوری ها به اتمام برسد تا با تاکید بر اصل شایسته سالاری و لیاقت در حوزه های کیفی افراد برجسته در رسته ها و بخش ویژه مشخص شود تا الگو مناسب و قابل قبولی برای جراید دیگر معرفی بشود.

دلگشا در پایان از مساعدت و تدبیر کمیته علمی هجدهمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد قدردانی کرد.

{jcomments on}

نوشتن دیدگاه

ارسال