به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشگاه فردوسی مشهد؛ دبیر انجمن های علمی دانشگاه از برگزاری نهمین جشنواره دانشگاهی حرکت خبر داد و گفت: جشنواره دانشگاهی حرکت ویژه انجمن‌های علمی دانشجویی و با تأکید بر هم ­افزایی، تکثیر ایده­ های خلاق، همکاری بیشتر بین انجمن ها و تشویق رقابتی علمی و دوستانه، ایجاد انگیزه و نشاط در انجمن‌های علمی دانشجویی همه ساله برگزار می‌شود. این جشنواره تلاش می ­کند تا مبنا و مبداء حرکتی نوین برای سازماندهی فعالیت‌های علمي دانشجویی باشد. 

محمدعلی هراتی ضمن اشاره به فعالیت 60 انجمن علمی در دانشگاه فردوسی مشهد افرود: نهمین جشنواره دانشگاهی حرکت هم زمان با آیین گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی وبا شعار افتخار به گذشته - امید به آینده  به منظور تقدیر از فعالیت ها و دستاوردهای یکساله انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.

وی در پایان ضمن دعوت از دانشجویان و فعالان و حامیان انجمن های علمی به حضور در این مراسم بیان کرد:  آیین اختتامیه نهمین جشنواره دانشگاهی حرکت در روز یکشنبه ۲۸ بهمن ماه ساعت 17:30 الی 20 در تالار دکتر رحیمی زاده دانشکده علوم  برگزار خواهد شد.

photo 2019-01-30 22-06-17

 

{jcomments on}

نوشتن دیدگاه

ارسال