photo 2019-02-23 08-06-58
به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشگاه فردوسی مشهد به نقل از ستاد خبری نخستین رویداد ملی کارافرینی اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد ؛ در راستای زمینه‌سازی برای ارتقاء کمّی و کیفی آثار ارسال شده به دبیرخانۀ رویداد کارافرینی اجتماعی، مهلت ثبت‌نام در این بخش تا بیست و هشتم اسفند ماه تمدید شد.

لاز به یادآوری است، این رویداد با هدف استفاده از پتانسیل‌های کارآفرینی اجتماعی  در دانشگاه های کشور وبا محوریت انجمن های علمی دانشجویی  با هدف شناسایی افراد مستعد و خلاق به منظور کمک به کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد روش های نوآورانه به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی طی روزهای 21 تا 28 فروردین ماه 1398 به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.

محورهای این رویداد،كنترل و كاهش طلاق، اعتياد، آسیب های روانشناختی (خشونت و نزاع، افسردگی، ...)، تکدی گری و حاشيه نشيني، کودکان کار، مفاسد اخلاقی، اجتماعي و اقتصادي می باشد همچنین با توجه به اهمیت فضای مجازی و فناوری های نوین و آسیب های موجود در این حوزه  بخش ویژه ای  با عنوان آسيب هاي نو پديد نیز در این رویداد پیش بینی شده است.

گستره اجرای این رویداد دانشجویان استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سمنان، گیلان، مازندران، گلستان، سیستان و بلوچستان، قزوین، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان می باشد.

 علاقه مندان می توانند از طریق سایت این رویداد به نشانی https://evnd.co/AKUw6  نسبت به ثبت نام و ثبت ایده خود اقدام کنند.  صاحبان ایده های برتر در این رویداد فرصت این را دارند که در یک بازه زمانی 54 ساعته طی روزهای 21 تا 23 فروردین ماه  1398 در دانشگاه فردوسی مشهد  با کمک منتورها ایده های خود را ارزیابی و به مرحله اجرا برسانند.

شایان ذکر است برای سه گروه برتر به ترتیب جوایز 7 ، 5 و 3 میلیون تومانی  و 10 جایزه 1 میلیون تومانی برای بخش های برتر هر ایده در نظر گرفته شده است.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام  به سایت اختصاصی این رویداد https://evnd.co/AKUw6 مراجعه کنند.

 

باشگاه خبرنگاران دانشگاه فردوسی مشهد

نوشتن دیدگاه

ارسال