d83d59b914851d2a3a5a8a1123adfe09

پیام تبریک معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه به مناسبت میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن

بسم‌الله الرحمن الرحیم‏
اِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ ،  فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ ،  إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الأبْتَرُ

بیستم جمادی‌الثانی معطر به شمیم ولادت باسعادت فاطمه‌ی زهرا علیهماالسلام. بانوی بزرگواری است که به فرمایش حضرت امام خمینی (قدس سره)؛ افتخار خاندان وحی و خورشیدی است که بر تارک اسلام عزیز می‌درخشد.
بی‌ گمان انتخاب میلاد حضرت فاطمه (سلام الله علیها) به‌عنوان روز زن، تکریم و بزرگداشت و احترام نسبت به زن و مادر است. این روز را باید گرامی و پاس داشت، چرا که نخست تولد دختر نبی اکرم (ص) که با قدوم مبارکش شادی و شعف را به قلب مهربان پدر میهمان کرد و الگویی الهی برای زنان جهان شد، دوم روز بزرگداشت زن و به ویژه مادران این مرز و بوم است. آنان که با پیروی از آداب اخلاقی و منش زندگی حضرت زهرا (س) محیط خانواده و اجتماع خود را نظام می بخشند و با مشارکت در امور مختلف سیاسی و اجتماعی در تلاش هستند و برای آینده ای بهتر گام برمی دارند.
این‌جانب ضمن تبریک این روز خجسته به همه بانوان دانشگاهی اعم از استاد، کارمند و دانشجو، روز ولادت حضرت امام خمینی(ره) را نیز تبریک و تهنیت می‌گویم و امیدوارم همه، توفیق بهره‌گیری از زلال معنویت حضرت صدیقه (س) را به دست آوریم و محیط دانشگاه و محیط جامعه از عطر وجود آن بی‌بدیل خلقت معطر گردد.

دکتر حمید رضا طاهری
معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی

نوشتن دیدگاه

ارسال