poooster

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشگاه،  نوزدهمین دوره انتخابات مدیران مسئول کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه فردوسی مشهد به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه  مدیریت نشریات دانشگاهی وزارت علوم به نشانی apmsrt.ir ، طبق زمان‌بندی تقویم برگزاری مصوب در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه، برگزار خواهد شد.

شرایط کاندیداتوری:

کاندیدا، مدیرمسئول یک نشریه فعال باشد.

(طبق مصوبه شورای مرکزی کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی، با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا نشریه‌ فعال، نشریه‌ای است که از اسفند1397 تا 22 شهریور 1399 حداقل یک شماره منتشر کرده باشد و در سامانه مدیریت نشریات دانشگاهی وزارت علوم بارگذاری شده باشد.

-ملاک برای تعیین احراز شرایط نامزدی در انتخابات ملاک‌های آموزشی و انضباطی است. با ذکر این تبصره که با عنایت به ابلاغیه جدید وزارت علوم، با توجه تاخیر یک ترم در برگزاری انتخابات، دانشجویانی که وارد یک ترم بعد از سقف مشخص شده در ماده 7 شیوه نامه انتخابات می شوند، در صورت تمایل مجاز به کاندیداتوری هستند.

شرایط رای دهندگان:

-مدیران مسئول نشریات فعال که ضمن احراز صلاحیت، از اول اسفند 1397 تا 22 شهریور 1399 حداقل یک شماره منتشر کرده باشد و در سامانه مدیریت نشریات دانشگاهی وزارت علوم بارگذاری شده باشد.

-مدیر مسئول به عنوان شرکت کننده در سامانه مدیریت نشریات دانشگاهی ثت نام کرده باشد.

    برای مشاهده تقویم برگزاری نوزدهمین دوره انتخابات مدیران مسئول کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه فردوسی مشهد بر روی این لینک کلیک کنید.

  
  ابلاغیه در خصوص نشریات فعال

    ابلاغ در خصوص ترم های مجاز تحصیلی جهت شرکت در انتخابات کمیته ناظر بر نشریات

    شیوه نامه برگزاری انتخابات نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی در کمیته‌های ناظر بر نشریات


نوشتن دیدگاه

ارسال