651455

به گزارش خبرنگار فرهنگی دانشگاه، آيين اختتاميه سي‌ و پنجمين جشنواره ملي قرآن و عترت دانشجويان كشور دوشنبه سوم خرداد ماه در سالن همايش‌هاي رازي دانشگاه علوم پزشكي ايران با حضور دكتر سيما سادات لاري معاون فرهنگي و دانشجويي وزارت بهداشت و دكتر غلام‌رضا غفاري معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم و همچنين حجت‌الاسلام مصطفي رستمي رييس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها برگزار شد تا ۱۲۵ برگزيده اين جشنواره ملي معرفي شده و مورد تقدير قرار گيرند.

گفتني است برگزيدگان قرآني دستگاه‌هاي دانشگاهي "وزارت علوم"، "وزارت بهداشت"، "دانشگاه آزاد اسلامي"، "دانشگاه‌هاي جامع علمي‌كاربردي"، "پيام‌نور"، "فني‌وحرفه‌اي"، "فرهنگيان" و "علوم‌ و معارف قرآن كريم" در سي‌وپنجمين جشنواره ملي قران و عترت دانشجويان كشور به ميزباني وزارت بهداشت از اسفندماه ۱۳۹۹ با يكديگر به رقابت پرداختند.

در اين رقابت ها 6 تن از دانشجويان دانشگاه فردوسي مشهد به عنوان نمايندگان اين دانشگاه در اين جشنواره حضور داشتند كه دو تن از اين آنها موفق به كسب رتبه ملي در اين شدند.

جناب آقاي مصطفي توفيقي رتبه دوم رشته داستان نويسي.

سركار خانم رويا فضائلي طرقي رتبه سوم رشته حفظ كل قرآن كريم

مدیریت فرهنگی و فعالیت های داوطلبانه این حضور ارزشمند و موفقیت کسب شده را به دانشجویان برگزیده و خانواده بزرگ دانشگاه فردوسی مشهد صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند تبارک و تعالی آرزوی توفیق روز افزون برای ایشان خواهان است.

نوشتن دیدگاه

ارسال