poster 01

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشگاه، گردهمايي مجازی دانشجويان ورودي سال 1400 با عنوان "آيين ورود" در كليه مقاطع تحصيلي با حضور هيئت رئيسه دانشگاه فردوسي مشهد، روسا و معاونان دانشكده‌ها روز دوشنبه 3 آبان ماه در تالار رودكي مجتمع كانون هاي فرهنگي دانشگاه فردوسي مشهد برگزار مي‌شود.

اين مراسم رسمي از ساعت9:30  تا 11 صبح به صورت آنلاين از طريق سامانه هاي مجازي و صفحات اختصاصي روابط عمومي دانشگاه، مديريت فرهنگي و فعاليت هاي داوطلبانه و باشگاه خبرنگاران دانشجو در شبكه هاي اجتماعي دانشگاه براي دانشجويان نوورود به صورت زنده پخش خواهد شد.

شايان ذكر است در آيين ورود نودانشجويان دانشگاه فردوسي مشهد دكتر محمد كافي رئیس دانشگاه و حجت الاسلام والمسلمين حسيني مطلق رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه به ايراد سخنراني خواهند پرداخت و در ادامه در قالب آیتم های متنوع فرهنگی و هنری دانشجویان نوورود با حوزه هاي علمي، فرهنگي و اجتماعي دانشگاه فردوسی مشهد آشنا خواهند شد.

همچنین “نمايشگاه مهر” ويژه  معرفي دستاوردها و توانمندي هاي تشكل هاي دانشـجويي با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از 3 تا 10 آبان ماه و از ساعت 16 تا 19 در محل سالن خيام مجتمع نمايشگاهي نگارستان پرديس داير مي باشد. دانشجویان گرامی می توانند در روزهای یادشده به صورت حضوری از نمایشگاه مهر، برنامه های اختصاصی سالن اجتماعات و سنما مهرو ماه ، عرصه فراغتی هفت سنگ و همچنین نمایشگاه دائمی صنایع دستی بازدید کنند.

 

 پخش زنده مراسم از:



https://www.skyroom.online/ch/farhangifum/stu1400

https://www.aparat.com/farhangifum/live

https://www.instagram.com/farhangi.fum

https://www.instagram.com/ferdowsi.um

 

با عنایت به لزوم رعایت ضوابط بهداشتی و محدودیت های موجود، خواهشمند است در صورتی که پیامک دعوت به مراسم را دریافت نکرده اید از حضور فیزیکی در دانشگاه خودداری فرمایید. مفتخریم میزبان همه شما دانشجویان عزیز در درگاه های مجازی پخش زنده مراسم باشیم.

 

 

 

 

 {jcomments on}

 

نوشتن دیدگاه

ارسال