به گزارش خبرنگار  فرهنگی دانشگاه، دومین محفل بزرگ انس با قرآن کریم به مناسبت هفته قرآن و عترت دانشگاه ها با حضور اساتید بین المللی قرآن کریم در محل پردیس دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

mahfel quran-1401 5

این محفل نورانی در تاریخ یکشنبه 29 آبان 1401 بعد از نماز مغرب و عشا با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط جناب آقای دکتر حمید رضا ثنائی، از اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه و مدیر محترم گروه تاریخ و تمدن اسلامی دانشکده الهیات دانشگاه آغاز شد.

mahfel quran-1401 8 mahfel quran-1401 6

 

در ادامه حافظ کل قرآن کریم استاد سعید قره داشی به اجرای برنامه حفظ تعاملی پرداخت. نکته با اهمیت این اجرا سطح مشارکت بالا، همچنین ارائه سوالات محتلف توسط حاضرین برنامه بود که با پاسخ های استاد قره داشی این بخش از برنامه برگزار شد.

mahfel quran-1401 4 mahfel quran-1401 2
mahfel quran-1401 3 mahfel quran-1401 1

 از دیگر برنامه های این محفل اجرای جمع خوانی توسط گروه تواشیج عرو الوثقی بود و در ادامه تلاوت محوری این محفل توسط استاد علیرضا رضائی نفر اول مسابقات بین المللی قرآن کریم در رشته قرائت اجرا شد. ایشان به تلاوت آیات انتهایی سوره احزاب و آیات پایانی سوره مبارکه سباء پراختند. با توجه به سطح کیفی بالای اجرا، این تلاوت مورد استقبال ویژه حاضرین قرار گرفت.
 mahfel quran-1401 7

در طول اجرای این محفل قرآنی، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه فردوسی مشهد جناب آقای امین زنجانی نفر اول مرحله ملی جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور در رشته خوشنویسی، همچنین دارنده درجه فوق ممتاز خوشنویسی از انجمن خوشنویسان ، به اجرای برنامه خوشنویسی پرداختند و در پایان، این اثر به رسم یادبود به استاد سید حامد حسینی تقدیم شد.

 

mahfel quran-1401 9 mahfel quran-1401 10


 به اطلاع میرساند جلسه قرآن دانشگاه فردوسی مشهد روزهای یکشنبه هر هفته بلافاصله پس از نماز مغرب و عشاء در محل مسجد امام رضا(ع) با حضور دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه برگزار می گردد.

 {jcomments on}

 

 

نوشتن دیدگاه

ارسال