IMG 8151 Copy

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشگاه فردوسی مشهد، اختتامیۀ مسابقۀ هفت‌خوان فردوسی به همت انجمن علمی گیم دانشگاه فردوسی مشهد در تاریخ 10 خردادماه 1402 برگزار شد.
حامد دوستی، دبیر انجمن علمی گیم، در این برنامه اظهار کرد: برای برگزاری اتاق فرار 1، بازخورد مثبتی گرفتیم و بسیار استقبال شد. به همین دلیل برای اتاق فرار 2، پیشنهاد برگزاری را از سوی معاونت دریافت کردیم.
وی ادامه داد: در این مسابقه، اپلیکیشن نشان را به عنوان اسپانسر داشتیم. طبق آماری که گرفتیم، در طول مسابقه حدود 200 نفر به آمار نصب‌کنندگان نشان افزوده شد. در روز اول برگزاری نیز حدود 100 نفر شرکت‌کننده در موزه داشتیم.
سعید طالبی‌زاده، یکی از اعضای تیم طراحی مسابقه اتاق فرار 2، بیان کرد: ما مسابقه را طوری روایت کردیم که شخصی اسکیزوفرنیا دارد و با حل کردن معماهایی کمک می‌کنیم تا ذهن پریشانش آرام شود.
در ادامه مراسم، ضمن تقدیر از تیم های شرکت کننده، نتایج این دوره از مسابقات اعلام شد:
تیم اول: سینا سخدری، محمد توکلی، میلاد نیازی
تیم دوم: صبا کاربخش، ندا ضمیری، هانیه استثنائی
تیم سوم: حامد محمدی، محمد صادق، امیرحسین وحیدی نیا
شایان ذکر است که انجمن علمی گیم قصد دارد به زودی جلساتی را با عنوان «آنباند» برای علاقه‌مندان به حوزۀ بازی‌سازی برگزار کند. از سایر برنامه‌های این انجمن نیز می‌توان به تحلیل فیلم‌هایی اشاره کرد که براساس بازی‌ها ساخته شده‌اند. هدف از برگزاری این جلسات، شبکه‌سازی و کمک به تشکیل تیم و پیشرفت علاقه‌مندان است.

 

خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشگاه فردوسی مشهد: سحر کارگر
دبیر کارگروه پوشش خبری: یگانه تقی‌زاده

IMG 8166 Copy

IMG 8154 Copy

عکاس: غزاله عرفانیان- مصطفی مهدوی

نوشتن دیدگاه

ارسال