اختتامیه نوزدهمین جشنواره نشریات دانشگاه فردوسی مشهد، در روز چهارشنبه، ۷ آبان ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۰ به صورت برخط برگزار خواهد شد. در این جشنواره محوریت ارسال اثر به صاحبان اثر تعلق گرفته است. در این خصوص دبیر اجرایی نوزدهمین جشنواره نشریات دانشگاه فردوسی، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشگاه فردوسی مشهد درباره روند برگزاری این جشنواره گفت: در ابتدا طبق جدول زمان‌بندی، قرار بود اختتامیه جشنواره در ۱۳ اسفندماه با حضور مسئولین دانشگاهی و وزارتی برگزار شود. بنابراین فراخوان نوزدهمین جشنواره نشریات در آذرماه منتشر شد. تا پنج دی ماه مهلت ارسال اثر بود که این مهلت به مدت یک هفته تا ۱۲ دی ماه تمدید شد. اما به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی دانشگاه، برگزاری اختتامیه جشنواره را به تعویق انداختیم تا بتوانیم به شکل حضوری و در شرایط مناسب‌تری آن را برگزار کنیم.
شاهد بنی‌اسدی ادامه داد: درنهایت با توجه به شیوع گسترده‌تر کرونا و اهمیت سلامتی افراد، مقرر شد اختتامیه جشنواره در روز چهارشنبه ۷ آبان ماه ۱۳۹۹ به صورت برخط از صفحه اینستاگرام خانه نشریات و مدیریت فرهنگی و فعالیت‌های داوطلبانه دانشگاه فردوسی برگزار شود.
دبیر اجرایی جشنواره نشریات دانشگاه فردوسی در ارتباط با تفاوت محوریت جشنواره امسال با سال‌های پیش افزود: جشنواره نشریات امسال برای اولین بار با محوریت صاحبان اثر برگزار شده تا خود صاحبان اثر بتوانند متن‌هایشان را برای ارزیابی و داوری ارسال  کنند.
وی اظهار نمود: در حاشیه این جشنواره کارگاه‌های آموزشی متعددی همچون ویرایش و درست نویسی، عکاسی خبری، طنز نویسی، سرمقاله و یادداشت و تیتر، گفتگو و گزارش تحت عنوان پنج شنبه‌های مطبوعاتی با تدریس اهالی مطبوعات برای علاقه‌مندان و در جهت تقویت مهارت‌های لازم برگزار شد.
شایان ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند اختتامیه این جشنواره را در صفحات اینستاگرام مدیریت فرهنگی و فعالیت‌های داوطلبانه به آدرس farhangi.fum و خانه نشریات به آدرس khane-ma-fum دنبال کنند.

 

مصاحبه کننده: زهراباغبان

{jcomments on}

نوشتن دیدگاه

ارسال