اولین جلسه تلاوت و تدبر قرآن کریم در محل مسجد امام رضا(ع) دانشگاه فردوسی مشهد، با حضور پرشور دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه برگزار شد.

photo 2022-10-16 17-59-12

به گزارش خبرنگار فرهنگی دانشگاه، در این جلسه آقای سید حامد حسینی، دانشجوی مقطع دکتری رشته روانشناسی و دارنده مقام اول مسابقات ملی قرآن دانشجویان کشور به تلاوت آیاتی از سوره بقره پرداخت و در ادامه آیات ابتدایی سوره مبارکه بقره با همراهی جمع به صورت همخوانی تلاوت شد. در این محفل نورانی، دانشجویان ساکن خوابگاه های دانشجویی، همچنین کارکنان و اساتید به تلاوت آیات کلام الله مجید پرداختند که تلاوت های انجام شده از سوی حاضران در جلسه مورد تشویق و استقبال قرار گرفت.

quran-1401 5
لازم به ذکر است این جلسه هر هفته یک شنبه شب ها بلافاصله پس از نماز مغرب و عشا در محل مسجد امام رضا(ع) دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد و پذیرای دانشجویان، کارکنان و اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه خواهد بود.
دانشگاهیان عزیز می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جلسه قرآن، گروه تواشیح دانشجویی و هماهنگی برای بهره مندی از اتاق تمرین صوتی با شماره 05138806486 کارشناس قرآنی دانشگاه تماس حاصل فرمایند.

quran-1401 4

 

{jcomments on}

 

نوشتن دیدگاه

ارسال