Cp DSC 0440

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشگاه فردوسی مشهد، آیین اختتامیه‌ی چهاردهمین جشنواره‌ی رویش دانشگاهی به همّت مجتمع کانون‌های فرهنگی_اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد در تاریخ ۱۲ آذرماه ۱۴۰۲ برگزار شد.
در ابتدای نشست، داوود‌لی، دبیر شورای کانون‌های فرهنگی_اجتماعی، به حاضران در نشست خوش‌آمد گفت و از برگزاری این همایش اظهار شادمانی کرد.

در ادامه زهرا سالاری، عضو فعال کانون‌های فرهنگی، اظهار کرد: آشنایی‌ من با کانون‌های فرهنگی از طریق ورودی‌های غرفه‌های کانونی بوده است و فعالیت‌ در کانون‌های فرهنگی از بزرگ‌ترین داشته‌های ارزشمند من در این ده سال اخیر به‌شمار می‌رود.
وی افزود: کانون‌های فرهنگی، آیینه‌ی تمام‌نمای جامعه به‌حساب می‌آیند و ازاین‌رو اهمیّت به‌سزایی در فضای دانشگاهی دارند.

دکتر ابوالفضل غفاری، معاون فرهنگی‌_اجتماعی دانش‌جویی دانشگاه فردوسی مشهد، در رابطه با جایگاه کانون‌های دانش‌جویی خاطرنشان کرد: در سلسله‌مراتب نیازها و خدمات و علایقی که افراد دارند، کانون‌ها در راس آن‌ها قرار می‌گیرند؛ و پاسخ‌گوی نیازهای متعالی انسان (ذوقی، معنوی، هنری و استعدادیابی در حوزه‌های مختلف) هستند و به همین دلیل جایگاه ارزشمندی داشته و توقع و انتظار از آن‌ها بسیار زیاد است.
وی در ادامه گفت: بنده به‌شخصه رضایت کافی از فعالیت کانون‌ها ندارم و انتظار دارم در آینده، فعالیت کانون‌ها در حوزه‌های گسترده و متنوع پرشورتر شود و جدّیّت بیش‌تری در این زمینه صورت گیرد و شاهد رویش کانون‌های باشیم.

5
در ادامه‌ی برنامه، ابتدا از دبیران کانون‌ها که در جشنواره‌ی رویش همراه بودند، کمال قدردانی صورت گرفت و سپس از دبیران برتر کانون‌ها تقدیر و تشکّر به‌عمل آمد.
همچنین در بخش دیگری از برنامه با سه دبیر سابق کانون‌های موسیقی (محمد افشاریان)، حس هفتم (مهدی مرادپور) و نجوم آماتوری (طاهره مقرّبی)  گفت و گویی صورت گرفت.

در بخش دوم مراسم، تقدیر و تشکّر از اعضای فعال شورای مرکزی کانون‌ها و کانون‌های برگزیده و شایسته‌ی تقدیر انجام گرفت که به شرح زیر می باشد:
کانون‌های برتر در جشنواره
کانون برگزیده در زمینه‌ی فرهنگ و اندیشه: کانون نجوم آماتوری
کانون برگزیده در زمینه‌ی هنری: کانون تئاتر
کانون شایسته‌ی تقدیر در زمینه‌ی هنری: کانون موسیقی
کانون برگزیده در زمینه‌ی اجتماعی: کانون حسّ هفتم
کانون شایسته‌ی تقدیر در زمینه‌ی اجتماعی: کانون تاک
کانون برگزیده در زمینه‌ی مذهبی: کانون مهدویّت
کانون شایسته‌ی تقدیر در زمینه‌ی مذهبی : کانون امام رضا
در پایان مراسم از خانم طلوع به واسطه‌ی زحماتی که در کانون‌های فرهنگی_اجتماعی به‌انجام رسانیدند، تقدیر صورت گرفت و سپس از گروه موسیقی ارغنون به‌عنوان حسن ختام برنامه دعوت به‌عمل آمد.


خبرنگاران باشگاه خبرنگاران دانشگاه فردوسی مشهد: اکرم‌ هادی‌نیا، مرجان تمدّنی‌نژاد

1

2

3

4

6

9

8

10

11

13

16

15

14

نوشتن دیدگاه

ارسال