آیین تقدیر از دکتر احمدرضا اصغرپور ماسوله، مدیر سابق فرهنگی و فعالیت‌های داوطلبانه‌‌ی دانشگاه فردوسی مشهد  برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشگاه فردوسی مشهد،آیین تقدیر از دکتر احمدرضا اصغرپور ماسوله، مدیر سابق فرهنگی و فعالیت‌های داوطلبانه‌‌ی دانشگاه فردوسی مشهد با حضور ریاست، معاونان دانشگاه، ریاست نهاد مقام معظم رهبری و دانشجویان سه‌شنبه هفتم آذرماه 1396 در تالار رودکی پردیس دانشگاه برگزار شد.

دکتر کافی با تجلیل از زحمات دکتر اصغرپور بیان کرد: ایشان این ریسک را پذیرفتند که اولین مدیر اجتماعی دانشگاه  باشند و اتفاقاً کارنامه‌ی درخشانی از خود به جای گذاشتند.
وی سپس با تقدیر از دانشجویان دست‌اندرکار برگزاری مراسم تصریح کرد: بسیار سپاسگزارم از دانشجویان عزیز فعال در تشکل ها و کانون ها که نسبت به خدمت‌گزاران خویش لطف و محبت دارند. امیدوارم که آقای دکتر اصغرپور بار دیگر به کادر مدیریتی دانشگاه اضافه شوند.
حجت الاسلام والمسلمین صالحی با تاکید بر ویژگی های ممتاز وی بیان کرد: بنده به خاطر ویژگی های برجسته‌ی اخلاقی به آقای دکتر علاقه‌مندم. شاید بتوان از ویژگی های شخصیتی ایشان گذر کرد اما باید از ویژگی های مدیریتی ایشان برای تجربه‌اندوزی یاد کرد.
وی با تاکید بر ویژگی تعامل دکتر اصغرپور ادامه داد: وی با تعامل با دانشجویان و طیف ها و سلایق مختلف توانست فضای فرهنگی دانشگاه را مدیریت کند. گله ها و انتقاداتی چند وجود دارد اما برایند کلی دانشجویان رضایت و خوشنودی از دکتر اصغرپور بوده است.
سپس دکتر داوری معاونت فرهنگی،دانشجویی و اجتماعی با تاکید بر ویژگی های اخلاقی وی گفت: من دکتر اصغرپور را فردی متین،مدبر و پرتلاش یافتم. ایشان از ویژگی های ممتاز اخلاقی برخوردارند که بارزترین آن صداقت و راستگویی است.
در ادامه‌ی مراسم، گروه موسیقی ارغنون از کانون موسیقی دانشگاه فردوسی به نواختن قطعاتی کوتاه پرداختند. سپس در کلیپ تصویری دبیران تشکل های اسلامی، کانون های فرهنگی، بسیج دانشجویی و سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی به بیان نقطه نظرات خود پیرامون مدیریت و شخصیت دکتر اصغرپور پرداختند.
در این مراسم جمعی از دوستان و همکاران دکتر احمدرضا  اصغرپور خاطراتی از دوران تحصیل و مدیریت بیان کردند. لازم به ذکر است در پایان مراسم، لوح های تقدیری از سوی معاونین دانشگاه، دکتر داوری،  دکتر معتمدی و مهندس اکرمی به نمایندگی از سوی همکاران ایشان در مدیریت فرهنگی وفعالیت های داوطلبانه  به وی اهدا شد. دبیران تشکل های اسلامی، کانون های فرهنگی، شورای صنفی دانشجویان، بسیج دانشجویی و سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی با اهدای هدایایی از زحمات ایشان تقدیر و تشکر کردند.


باشگاه خبرنگاران دانشگاه فردوسی مشهد: علیرضا میردیده

photo 2017-11-29 09-14-53

نوشتن دیدگاه

ارسال