اخبار

×

توجه

There is no category chosen or category doesn't contain any items

مسئول دانشجویی اطلاع رسانی و اخبار دانشکده منابع طبیعی دانشگاه فردوسی گفت: ما در دوران شیوع بیماری کرونا، با شعار دانشکده پویا و پیشرو فعالیت‌مان را گسترده‌تر کردیم و در حال حاضر، سومین دانشکده‌ای هستیم که در دانشگاه فردوسی کانال رسمی دارد. 

محمدصادق کریمی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشگاه فردوسی مشهد در‌خصوص دستاورد‌های این واحد اظهار کرد: در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ دستاوردهایی از جمله تقدیر دانشگاه سبز، حوزه ریاست دانشکده مهندسی، تقدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد را به دست آوردیم. 

همچنین تقدیر حوزه ریاست دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست را در سه نوبت داشتیم. علاوه بر این خط مشی انجمن‌های علمی دانشکده خودمان را مشخص کردیم و با هماهنگی آنها به برگزاری مراسم‌ها پرداختیم‌. 

وی ادامه داد: مراسم شب یلدا، مراسم بزرگ دیگری بود که به همت انجمن علمی واحد ما برگزار شد. این مراسم در دانشگاه فردوسی، از لحاظ تعداد شرکت کننده بیشترین مخاطب را داشت. و بین تمامی برنامه های برگزار شده رکورد بیشترین مخاطب را زدیم. 

مسئول دانشجویی اطلاع رسانی و اخبار دانشکده منابع طبیعی بیان کرد: ما زنجیره فعالیت‌هایمان را به هیچ عنوان قطع نکردیم و با شعار "دانشکده پویا"، فعالیت‌های زیادی انجام دادیم. بر طبق ارزیابی‌های انجام شده، بعد از درگاه‌های خبری دانشگاه، یکی از بهترین بسترهای اطلاع‌رسانی و اخبار را در سطح دانشکده‌ها داریم‌. 

کریمی درخصوص میزان مشارکت دانشجویان دانشکده منابع طبیعی تصریح کرد: ما بالاترین میزان تماس با دانشجوهای دانشکده را داریم و بسیاری برای رفع مشکلات‌شان با ما ارتباط برقرار می‌کنند. تلاش می‌کنیم در جهت حل و مرتفع ساختن نیازهای دانشجویان گام برداریم. واحد ما در برگزاری مراسم‌ها و چالش‌های دانشجویی، بالاترین مشارکت را داشته و بسیاری از دانشجوهای دانشکده ما از عملکرد این واحد رضایت بسیار بالایی دارند. 

وی در خصوص فعالیت‌های خود در این واحد گفت: فعالیت درگاه‌های خبری در طول دو سالی که من مسئولیت آنها را بر عهده داشتم، در انتشار اخبار در دوران کرونا سیر بسیار صعودی داشته که می‌تواند حائز اهمیت باشد؛ چرا که دانشجوهای ما از دانشکده دور هستند ولی ما توانستیم به صورت صعودی کار کنیم. 

محمدصادق کریمی افزود: این واحد اطلاع‌رسانی و اخبار،‌ جزو معروف‌ترین‌ها در دانشگاه فردوسی شده و با وجود وسعت کم دانشکده، توانستیم خبرهای زیادی را بازتاب دهیم. من از سال ۹۷ متصدی این سمت هستم. افتخارات زیادی کسب کردیم و رضایت حداکثری اساتید و اعضای هیئت علمی را داشتیم. دعوت می‌کنم که دیگر دانشکده‌ها نیز چنین کارهایی تعریف کنند و مسئولیتش را به دست دانشجویان بسپارند.

 

 

 

خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشگاه فردوسی مشهد: شهرزاد شیرازی

نوشتن دیدگاه

ارسال